Výběr vhodných reklamních předmětů pro klienty, zákazníky i spolupracovníky není vždy jednoduché. Některé předměty lze používat opakovaně, udělat balíček s různou tématikou nebo se zaměřit na určitou skupinu lidí a udělat balíček podle zaměření. Někdy lze dělat reklamní balíčky neutrální pro velkou skupinu neznámých osob. Někdy je třeba vybrat takové předměty, které mají říci a přiblížit danou firmu, její filozofii čím se zabývá a co vyrábí. Některé předměty mohou být zas originální, praktické a pro lidi atraktivní.
Pak je tu ale ještě speciální skupina pro reklamní předměty. Jde o reklamní předměty pro děti. Zde lze vybírat různé předměty, které budou užitečné hlavně pro ně. Můžeme tak vybírat věci, které slouží pro tvoření. Děti bývají kreativní a rádi vystřihují, malují a pracují s pastelkami a papírem. Lze tak zvolit pastelky, omalovánky, různé sady tužek, lepidla, pravítka a další kancelářské vybavení. I úkolníčky. Pro děti je samozřejmě možné vybrat i dětské oblečení. Jako reklamní textil lze vybrat čepice, kšiltovky, bundy, vesty, trička nebo šortky, potítka i deštníky. Na vše je možné udělat reklamní potisk. No a pro děti jsou také typické plyšáky. Takže medvídek s oblečením, na kterého lze udělat reklamní potisk a další plyšáky. U větších dětí také lze vybrat sportovní batohy no a samozřejmě i elektroniku.
Děti jsou specifickou skupinou. Ale je třeba na ně nezapomínat. Dárky lze tak dávat i dětem zaměstnanců a klientů. U dětské skupiny lze být velmi kreativní, ale je dobré přemýšlet, pro jakou věkovou skupinu dětí předměty vybíráme. Některé předměty potěší většinu dětí, ale některé předměty jsou vhodnější pro děti starší a vyspělejší.
Některé předměty lez dát jak dětem, tak i dospělým. Ale většinou jde o předměty typické pro děti a tak je to správně. Pokud víme, že tvoříme předměty pro děti, pak je potřeba vybrat vhodné předměty právě pro ně.